عضو شوراي مركزي خانه مطبوعات يزد: اين دولت، ‌با مطبوعات و با هيچ مقوله فرهنگي هنري رابطه خوبي ندارد

عضو شوراي مركزي خانه مطبوعات يزد، گفت: ‌اداره ارشاد از هدف اصلي خود دور شده و اين به سياست‌هاي كلان اين اداره كل بر مي‌گردد.

جواد آذرنگار در گفت و گو با  ايسنا - اظهار داشت:‌ شوراي مركزي خانه مطبوعات بيش از 7 ماه است كه تشكيل جلسه نداده و اعضا هيچ گونه اطلاعي از وضعيت خانه مطبوعات ندارند و براساس، ‌اساسنامه خانه مطبوعات هر گونه استعفا بايد مورد پذيرش اعضاي شوراي مركزي خانه مطبوعات قرار گيرد.

وي افزود: استعفاي رئيس خانه مطبوعات قبل از اينكه علت بيروني داشته باشد، علت‌هاي دروني متعددي دارد و از آن جمله خود محوري 3 نفر از 9 نفر عضو خانه مطبوعات است كه با سرنخ اشتباه مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي هر يك ديگري را سركوب كردند.

آذرنگار تصريح كرد: اين اداره كل از هدف اصلي خود دور شده و اين به سياست‌هاي كلان اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي بر مي‌گردد و اينكه اين دولت نه با مطبوعات، ‌نه با موسيقي، ‌تئاتر، ‌شعر و غيره رابطه خوبي ندارد و تاكنون در خصوص مشكلات انجمن‌ها و نهادهاي فرهنگي حرف صريح و شفافي نزده است.

عضو شوراي مركزي خانه مطبوعات يزد، در پايان يادآور شد: ‌رئيس خانه مطبوعات راه را اشتباه رفته است و بايد استعفا را به شوراي مركزي تحويل دهد، نه به مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي كه اغلب در يزد حضور ندارد.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا